onlyfighters

January 13, 2012

Η συνέντευξη του Θανάση Μιχαλούδη πριν πετάξει Αμερική για καριέρα πυγμάχου στο ringstories.gr!


Στον Στέφανο Κωνσταντινίδη και το ringstories.gr μίλησε ο Θανάσης Μιχαλούδης στην πρώτη από τις δύο συνεντεύξεις του που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο. Διαβάστε την παρακάτω.

Συμβόλαιο 5 χρόνια, διαμονή, διατροφή, ΙΧ, έναν καλό μισθό + ποσοστό από τους αγώνες και πολύ προπόνηση υποσχέθηκε ο μανατζερ του Ηose Ribalta (μόνιμος sparring partner του Tyson) στο Θανάση Μιχαλούδη , έστειλε τα συμβόλαια, ο νεαρός Καβαλιώτης τα υπέγραψε και το Σαββατο πετάει για το Μiami της Florida.
To ίδιο δρόμο έκανε και ο Μιχάλης Αρναούτης πριν μια δεκαετία και τα κατάφερε (με τη διαφορά ότι ο Might Mike πήγε στην ανατολική ακτή και ο Θανάσης θα πετάξει για τη δυτική) . Ο Θανάσης είναι έτοιμος να ζήσει το "αμερικάνικο" όνειρο, αυτό έλεγε πάντα άλλωστε...
"Θέλω να παίζω μπουνιές στο ρινγκ και να προσφέρω θέαμα στον κόσμο".

Λίγες ημέρες πριν το μεγάλο ταξίδι μιλάει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για όλους και για όλα στο RingStories.

R.S. Πολλοί σε περίμεναν στο NO LIMITS της Λαρισας, αλλα τελικά εσύ ήσουν στην άλλη πλευρά του πλανήτη ...
Θ.Μ. Η αλήθεια είναι ότι έκανα πολύ καλή προετοιμασία με τους δάσκαλους μου Γιώργο Μάλλιο και Γρηγορη Μαλλιο για αυτό τον αγώνα και ένα ταξίδι στην Ρουμανία για το τελικό της στάδιο.Ήθελα αυτον τον αγώνα γιατί θεωρώ τον Γιάννη Στοφοριδη πολύ καλό αθλητή.
Τελευταία βδομάδα όμως μας ήρθε ενα email από Αμερική με τα εισιτήρια και την τελική πρόσκληση για να με δοκιμάσουν. Με τον Γρηγόρη Μάλλιο και τον δάσκαλο μου το συζητήσαμε και χωρίς δεύτερη σκέψη αναχώρισα.Το θέμα είναι ότι ξέραμε καλά πως είναι για εμένα ένα πολύ δύσκολο ταξίδι και έτσι αποφασίσαμε να μην πούμε τίποτα μέχρι να δούμε πως θα πάει..(δυστυχώς Στέφανε στην Ελλάδα κάποιοι χαίρονται με μία αποτυχία) και έτσι προτιμήσαμε πρώτα να προσπαθήσω και μετά να το ανακοινώσουμε.
Ευτυχώς για εμένα όλα πήγαν καλά και τώρα ήμαστε εδώ και συζητάμε για αυτό ενώ το μυαλό μου είναι ήδη εκεί.

R.S. Ποιός σε πρότεινε και πήγες στο ΜΙΑΜΙ να δοκιμαστείς ;
Θ.Μ. 'Εχω την τιμή να έχω κατά την γνώμη μου τον πιο έμπειρο και αξιόλογο εν ενεργεία προπονητή ο οποίος εκτός από τις προπονητικές ικανότητες του έχει και τις κατάλληλες γνωριμίες-κάτι που έχει φανεί άλλωστε στην πορεία του με την παρουσία Ελλήνων αθλήτων όπως ο μεγάλος Πάρης Βασιλικός και ο Μιχάλης ζαμπίδης στην μέκκα του kick box k1(και οι δύο ήταν δικοί του αθλητές όπως όλοι ξέρουμε όταν έκαναν αυτήν την πορεία)-
Έτσι όταν ο δάσκαλος μου άρχισε να βλέπει ότι οι κόποι μας αποδίδαν αλλά δεν είχα τις κατάληλες ευκαιρίες πρότεινε σε κάποιους άνθρωπους της επαγγελματικής πυγμαχιάς να με δοκιμάσουν.
Μετά από μία ανταλλαγή μηνυμάτων,βίντεο και όλων των απαραίτητων πληροφοριών αποφασίσαν να με δοκιμάσουν από κοντά.Έτσι κάναμε αυτό το ταξίδι και μετά από 20 πολύ δύσκολες μέρες προπονήσεων αποφασίσαν ότι με θέλουν έκει να ξεκινήσουμε μία πραγματική επαγγελματικη καριέρα υψηλών στόχων και φυσικά απαιτήσεων.

R.S. Η κατηγορία heavyweight που είσαι είναι η πιο ακριβοπληρωμενη στον κόσμο, αλλά και η πιο δύσκολη. Πώς επέλεξαν ένα παιδί που είναι και δεν είναι 100 κιλά ;
Ποιά ήταν πιστεύεις τα κριτήρια που σε κάλεσαν να μεταναστευσεις ;

Θ.Μ. Καταρχήν να σου πω ότι τα χριστούγεννα κατάφερα να φτάσω τα 101kg(χαχαχα ήμουν βλέπεις στο πατρικό μου και έτρωγα καλά). Λοιπόν πέρα από την πλάκα όμως σίγουρα στα πρώτα στάδια της προετοιμασίας μας θα είναι να πάρω κάποια κίλα.Δεν ξέρω τι είδαν σε εμένα και τους άρεσε για να με κρατήσουν.Εγώ έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου έκει και ήμουν πολύ παθιασμένος με αυτό που έκανα.Μπορεί να μην έχω τα κιλά αλλά σύμφωνα με αυτούς όταν ξεκινήσω τους αγώνες θα είμαι έτοιμος να σταθώ απέναντι σε 120 και 130 κιλά αθλητές.
Είναι όμως ήδη μεγάλη επιτυχία να καταφέρω να κερδίσω το ενδιαφέρον τους και να επενδύσουν σε εμένα τόσο μεγάλα ονόματα της επαγγελματικής πυγμαχίας οι οποίοι ανάμεσα από τόσα παιδιά της Αμερικής και λατινικής Αμερικής με επιλέξαν να ανοικώ στην ομάδα τους και να ξοδεύουν κάποια χρήματα για να είμαι εγώ έκει με όλες τις ανέσεις,χρήματα τα οποία θα πάρουν πίσω με το ποσοστο τους σύμφωνα με το συμβόλαιο μόνο αν εγώ κανώ μια αρκετά καλή πορεία. Δεν ξέρω τι είδαν αλλά ελπίζω να τους ικανοποιήσω στην πορεία και να αποδείξω οτι έκαναν μία καλή επιλογή.

R.S. Πετάς από τη χαρά σου ; Είσαι έτοιμος να ζήσεις το "αμερικάνικο όνειρο" ;

Θ.Μ. Νομίζω ότι κάθε αθλητής στην θέση μου θα ήταν πολύ ευτυχισμένος. Άλλωστε εσύ από την αρχή είδες πόσο χαρούμενος ήμουν με αυτή την ευκαίρια.Ξέρω όμως πόσο δύσκολη πορεία είναι και για αυτό παραμένω προσγείωμενος με όνειρα για τους υψηλότερους στόχους άλλα χώρις να παίρνουν τα μυαλά μου αέρα.

R.S. Τι θα σου λείψει από την Ελλάδα ;

Θ.Μ. Η οικογένεια μου(και ειδικά ο αδερφός μου που τον τελευταίο χρόνο μέναμε μαζί),οι φίλοι μου,όλοι οι άνθρωποι που ήταν δίπλα μου και με βοηθούσαν και σίγουρα η καθημερινότητα και η ζωή στην Ελλάδα.Αλλά για έναν μεγάλο στόχο χρειάζονται θυσίες.

R.S. Τώρα που φεύγεις και εύχομαι να μαθαίνουμε νέα σου κι ας κάνουμε χρόνια να σε δούμε, θέλω να μου πεις με το χέρι στην καρδιά πώς κρίνεις το επίπεδο στο ελληνικό kickboxing ;

Θ.Μ. Το επίπεδο του kick boxιng στην χώρα μας θεωρώ ότι είναι αρκετά υψηλό.
Υπάρχουν αθλητές (δε χρειάζεται να αναφέρω φυσικά τον Μιχάλη Ζαμπίδη) με πολύ ταλέντο που μπορούν να σταθούν απέναντι σε αθλητές Αclass. Ο Αντώνης για παράδειγμα (Τζώρος) στέκεται στο ρινγκ με αθλητές όπως ο ROCHE και είναι άξιος να κάνει τους κριτές να σκεφτούν πολύ για το ποιος είναι νικητής.
Υπάρχουν πολλά παιδιά κατά την γνώμη μου που θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο αν είχαν τις ευκαιρίες.Αυτό που λείπει όμως είναι οι ευκαιρίες για τους αθλήτες. Και Στέφανε εδώ να σου δώσω συγχαρητήρια που οπώς στο Τhe Battle 1 κάνατε ένα πολύ καλό mach making για μια ακόμη φορά δίνεται στα παιδιά την ευκαίρια να αγωνιστούν και πάλι σε μία μεγάλη βραδιά και μπόρεσες να φέρεις έναν αθλητή σαν τον ROCHE ξανά στην Ελλάδα. Φυσικά συγχαρητήρια και σε όλους τους άλλους διοργανωτές της χώρας μας για την προσπάθεια τους.

R.S. Ποιός είναι ο κορυφαίος Έλληνας στα heavyweight, light heavyweight και στη δημοφιλή κατηγορία των -72 kg κατά τη γνώμη σου ;

Θ.Μ. Heavyweigh : Τζώρος Αντώνης

light Heavyweigh : Γιάννης Στοφορίδης

72kg : Νίκος Παπαδημητρίου και Γιάννης Μιχαλόπουλος (ο οποίος περιμένω να κάνει πολυ δυνατό come back)


R.S. Τι παίρνεις μαζ'ί στις αποσκευές σου ;

Θ.Μ. Πολλά αθλητικά ρούχα, ο,τι χρειάζομαι για την προπόνηση μου, φωτογραφίες αγαπημένων προσώπων και ένα καλό πουκαμίσο γιατί ήδη πληροφορήθηκα ότι κάθε κυριακή οι Ελληνες εκεί πηγαίνουν εκκλησία(χαχα) μην ξεχνάς οτι ο headcoach εκεί έχει Ελληνικές ρίζες και ειμαι σίγουρος πως θα μου το θυμίζει

R.S. Τι δε θα έπαιρνες ποτέ μαζί σου , αν και απαραίτητο ;

Θ.Μ. Καλά παπούτσια μην υπερβάλουμε κιόλας!

R.S. Θα μας μιλάς σε 3-4 χρόνια, αν κάνεις εκεί καριέρα (χαχαχαχα) ;

Θ.Μ. Κανονικά τώρα είναι που σε βρίζω (γέλια). Στέφανε σε ευχαριστώ αλλά ας κάνω καριέρα εκεί εγώ και σε 3-4 χρόνια θα σου κάνω τα εισητήρια να μου έρχεσαι. Επίσης πριν κλείσουμε θα ήθελα να ευχαριστήσω πέρα από τον δάσκαλο μου Γιώργο Μάλλιο, που με βοήθησε όσο κανένας, τον "διορατικό" Γρηγορη Μαλλιο,που εβλεπε ολο αυτο να ερχεται.. .και χάρει στους σωστους του χειρισμους καταληξαμε εδω,τους Μπάμπη Παπαδόπουλο και Αποστόλου Βαγγέλη που έχουν στάθει δίπλα μου σε προετοιμασίες και αγώνες καθώς και τους χορηγούς μου εδώ Κωσταντίνο Κοκράνη,Βασίλη Καπετανάκη και το γυμναστήριο science place που πραγματικα συνεβαλε τα μεγιστα ωστε να παω στα δοκιμαστικα στην αμερικη στην καλυτερη δυνατη φυσικη κατασταση.