onlyfighters

January 28, 2012

MMA: Η κάρτα αγώνων, όλη η ζύγιση και τα ''γαλλικά'' Sonnen-Bisping για το σημερινό ''UFC on FOX 2''

Chael Sonnen και Michael Bisping στη ζύγιση

Στο Σικάγο του Ιλινόις των ΗΠΑ θα διεξαχθεί το σημερινό UFC on FOX 2.

H κάρτα αγώνων:

Preliminary card (Facebook)

Preliminary card (Fuel TV)

Main card


Δείτε στο παρακάτω βίντεο όλη την ζύγιση των μαχητών για το UFC on FOX 2.



Όλα τα βλέμματα κλέβει ως τώρα το co - main event με τις τρέλες και τον άκρως προκλητικό χαρακτήρα του Chael Sonnen.

Xαρακτηριστικά δείτε στο παρακάτω βίντεο τί ειπώθηκε ανάμεσα στους δύο μαχητές σε κοινή συνέντευξη. Η μετάφραση είναι ελεύθερη.

Ο παρουσιαστής στρέφεται στον Chael Sonnen και του λέει: ''Χθες ο Bisping μας είπε ότι είσαι καλύτερος παλαιστής, αλλά όχι ο καλύτερος μαχητής. Τι απαντάς σε αυτό;''

Chael Sonnen: '' Koίτα εγώ δεν φέρνω τριγύρω γυρεύοντας κάμερες για να προβάλλωμαι και να λέω ότι είμαι ο καλύτερος μαχητής του κόσμου. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι για τον ίδιο λόγο που βάζουν πάνω στα πακέτα τσιγάρων ότι το κάπνισμα σκοτώνει, έτσι λέω ότι και o Chael Sonnen μπορεί να βλάψει σοβαρά την υγεία σας...Την απάντησή μου την έδωσα στον Bisping. Αν εμφανιστείς να με αντιμετωπίσεις τότε το κρίμα στον λαιμό σου. Θα παραμείνω αήττητος.''

Michael Bisping: ''Εγώ δεν είμαι κολλημένος να τριγυρνάω με ψεύτικη ζώνη που γράφει ότι είμαι ο πρωταθλητής στα μεσαία βάρη. Με νοιάζει η πραγματική. Το Σάββατο το βράδυ θα τον κάνω να δείχνει σαν ηλίθιος, όπως έχει καταντήσει ήδη δηλαδή. Δεν είνα αήττητος όπως λέει. Έχει κάνει πολλές ήττες και άλλη μία θα είναι από μένα.''

Δείτε το βίντεο.




To Face-Off Sonnen και Bisping