onlyfighters

January 23, 2012

Ο ΦΛΩΡΙΑΝ ΜΑΡΚΟΥ μιλά για την περιπέτειά του ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο ONLY_FIGHTERS.


Aποκλειστικά στο ONLY_FIGHTERS μιλά ο Φλωριάν Μάρκου σχετικά με μια περιπέτεια που περνά με την δικαιοσύνη τελευταία. Ο Φλωριάν ήταν να αγωνιστεί στο ''NO LIMITS 17'' με αντίπαλο τον Στάθη Μπένοφ, σε ένα ματς ρεβάνς μετά την νίκη του Φλωριάν στη μάχη που είχαν στο ''NO LIMITS 13''. Το ONLY_FIGHTERS δεν είναι κοντά στους μαχητές μόνο στα καλά και τα ωραία, αλλά και στα δύσκολα και τα περίεργα παιχνίδια της ζωής.

Μια παροιμία λέει: ''Αυτός που δεν ακούει τους φίλους του, ευχαριστάει τους εχθρούς του'' ,ενώ μια άλλη: ''Τα λάθη είναι κλειδιά που ανοίγουν τις πόρτες της γνώσης'' . Και στην περίπτωση του Φλωριάν Μάρκου, φαίνεται πως αυτή η δεύτερη παροιμία βρίσκει την ιδανικότερη εφαρμογή της σε όσα γεγονότα έζησε τελευταία. Η ζωή είναι κλωστή, λεπτό πράμα, και εκεί που νομίζουμε πως όλα πάνε καλά, η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Από νικητές βρισκόμαστε χαμένοι. Και από σωστοί, οι λάθος.


Ο ηλίθιος επιμένει. Ο πονηρός δικαιολογείται. Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του. Και ευτυχώς ο Φλωριάν ως έξυπνο παιδί -πράγμα που πάντα πίστευα για κείνον- κάνει αυτό ακριβώς, ακολουθεί τον δρόμο της αλήθειας. Παραδέχεται.


''Έκανα το λάθος και οπλοφόρησα'' δηλώνει. ''Ήταν βράδυ, σε ένα μαγαζί και η κακή στιγμή δεν άργησε να έρθει. Μετά από αυτό το περιστατικό όλα άλλαξαν. Η συμπεριφορά μου, ο τρόπος που σκέφτομαι, όλα! Θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλον τον κόσμο για ότι έγινε. Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζω κάποιες δυσκολίες, αλλά όλα θα φτιάξουν.''

Μιλήσαμε για αρκετή ώρα. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν αφορούν ούτε το μπλογκ, αλλά πιστεύω ούτε και κανέναν άλλο παρά μόνο τον ίδιο. Αυτό που διαπίστωσα πέρα από την έντονη στεναχώρια του για ότι συνέβη, ήταν η σφοδρή του επιθυμία να μιλήσει για τον Δάσκαλό του, τον Γιώργο Αρμάγο. Τον Δάσκαλο που είδε στο βλέμμα του 12χρονου τότε Φλωριάν, αυτό που όλοι εμείς θα βλέπαμε λίγα χρόνια μετά. Το δυνατό παιδί από το Κόσοβο που θα στεκόταν σαν λιοντάρι μέσα στο ρινγκ και που οι αγώνες του θα γίνονταν main event στη σημαντικότερη ελληνική διοργάνωση Kick Boxing, το ''NO LIMITS'', με τ'όνομά του να έρχεται στα χείλη όλων όσων ασχολούνται με τον χώρο των μαχητικών αθλημάτων στην Ελλάδα.


O Φλωριάν Μάρκου επέμεινε να μου τονίζει να γράψω τα παρακάτω αυτολεξή:


''Θέλω να γράψεις κάποια πράγματα που θα σου πω. Όταν με πήρε ο Δάσκαλός μου στα χέρια του δεν ήξερα τίποτα. Ήμουν 12 χρονών και στα χέρια του έγινα άντρας. Με έμαθε να μάχομαι. Για μένα μόνο αυτός είναι ο Δάσκαλός μου. Δεν υπάρχει κανένας άλλος''.


O Γιώργος Αρμάγος με τον μαχητή του Φλωριάν Μάρκου (www.armagosgym.gr)

Πάντα πιστευώ στη ζωή οι άνθρωποι που μας αγαπάνε πραγματικά, είναι και αυτοί που μπορούν να μας πονέσουν όσο κανείς άλλος με τις αλήθειες που θα μας πουν. Είναι αυτοί που μας γνωρίζουν καλύτερα απ΄τον καθένα και αυτοί από τους οποίους δεν μπορούμε να κρυφτούμε.

Ο Φλωριάν συνέχισε:


''Η οικογένειά μου, η σχολή μου, η κοπέλα μου και κάποιοι φίλοι που τους είμαι ευγνώμων μού στάθηκαν σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Αυτό τον καιρό παίρνω λίγο χρόνο για να ηρεμήσω και να ξεκουραστώ και ψυχολογικά. Σας υπόσχομαι ότι όλα θα φτιάξουν. Στο ρινγκ, ακόμα και να ήξερα ότι θα πεθάνω, θα το ρίσκαρα για να ξαναπαίξω. Θα με δείτε και πάλι'' μου είπε με αποφασιστικότητα κλείνοντας.


Αυτό που θέλω εγώ να γράψω ως τελευταίο είναι πως : ''Εκείνος που κρύβει τα λάθη του, ετοιμάζεται να τα επαναλάβει''. Έτσι έχω ακούσει. Αν ισχύει, τότε σίγουρα ο Φλωριάν Μάρκου δεν έχει να φοβάται τίποτα, γιατί βρίσκεται και πάλι στον σωστό δρόμο, στον δρόμο του νικητή της ζωής!


Εις το επαναγράφειν