onlyfighters

June 07, 2012

Tito Ortiz: ''Ο Dana White δεν θα με συγχωρήσει ποτέ!''



Έχει τους περισσότερους αγώνες στο UFC και τις περισσότερες επιτυχημένες υπερασπίσεις τίτλου στην light heavyweight κατηγορία. Δεν είναι άλλος από τον Tito Ortiz. Kαθώς προετοιμάζεται για τον τελευταίο του αγώνα στο UFC έδωσε συνέντευξη στην Corissa Furr και το FIGHT!Magazine δηλώνοντας τα παρακάτω:

''Ο Dana White συνέβαλε κατά 50% στο να γίνω αυτό που είμαι τώρα γιατί με έβαλε σε υψηλότερα standarts. Έβλεπα τι έκανε και μάθαινα απ’αυτόν. Τον καιρό που έγινα πρωταθλητής, ήρθε σπίτι μου, μου είπε θα γίνω ο μάναντζέρ σου και θα κανονίζω πράγματα για σένα. Είπα ναι εντάξει και θυμάμαι περιστατικά να είμαι στα γραφέιο του να μιλά με διοργανωτές και να λέει ότι αξίζω, ότι είμαι δυνατός, εντυπωσιακός , και ότι θα πρέπει να με πάρουν. Αν δεν τον θέλετε, μην τον πάρετε τους έλεγε και τους έκλεινε το τηλέφωνο. Τον εμπιστευόμουνα, αν και πανικοβαλόμουνα. Την επόμενη μέρα θα έπαιρναν τηλέφωνο και θα έλεγαν δώστου ότι θέλει.

Η νίκη μου απέναντι στον Ryan Bader ήταν αυτή που με συγκίνησε περισσότερο. Στην καριέρα μου έχουν παίξει σχεδόν με τους πάντες και έκανα και αγώνες ενώ ήμουν τραυματισμένος ενώ δεν έπρεπε. Αλλά το έκανα για την οικογένειά μου να μην τους λείψει τίποτα.

Μερικές αποφάσεις που πήρα ήταν πιθανότατα ενάντια στον Dana. Πιθανότατα να μην έπρεπε... για τη συνέχεια κάντε κλικ εδώ...